Виженський заклад дошкільної освіти
Комунальний заклад дошкільноі освіти с. Виженка Вижницького району Чернівецької області ( далі ЗДО) знаходиться за адресою: с. Виженка, вул. Головна № 239.
Виженський ЗДО розрахований на 29 місць та працює за пріоритетними напрямками освітнього процес
«Розвиток природних задатків і здібностей дитини, креативності, формування художньо-естетичного смаку».
– « Фізкультурно-оздоровча рекреаційна робота, спрямована на зміцнення здоров’я та впровадження здорового способу життя»;
– «Формування духовності та патріотизму у дітей засобами краєзнавчого і естетичного виховання».
Виженський ЗДО в минулому році відвідує 46 дітей. Функціонує 2 різновікові групи
№ | Відомості | Показники |
1. | Мова навчання | українська |
2. | Кількість груп усього | 2 |
раннього віку | - | |
дошкільного віку | 2 | |
3. | Режим роботи групи: |
|
|
| |
10,5 годин | 2 | |
4. | Кількість вихованців | 31 |
5. | Кількість педагогічних працівників | 5 |
з них: |
| |
Директор | 1 | |
вихователь-методист | - | |
вчитель-логопед | - | |
музичні керівники | 0.5 ст. | |
вихователі | 3.0 ст. | |
| Інструктор з фізичного виховання | - |
| психолог | - |
Освітній рівень педагогів:
Повна вища освіта - 2 чоловік
Середня спеціальна – 3 чоловік
Фаховий рівень педагогів:
Вища категорія –
ІІ категорія -
Спеціаліст – 5 чоловік
Педагогічне звання « вихователь-методист» - 1 чоловік
Дошкільний навчальний заклад здійснює освітньо-виховну діяльність відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Базового компоненту, Статуту Виженського ЗДО , дата реєстру 05.02.2020р.
Організація освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі спрямована на реалізацію основних завдань при визначенні яких були враховані їх сучасність, актуальність, результати діагностування педагогів.
Зміст освітньо-виховного процесу в закладі визначається Базовим компонентом дошкільної освіти (нова редакція). ЗДО працює за освітньою програмою для дітей від двох до семи років « Дитина» і програмою « Впевнений старт» (оновленою) з відповідними додатками, що підготовляє дітей до « нової української школи». Реалізація освітньо-виховних завдань за державною програмою здійснювалася на засадах особистісно - орієнтованої моделі організації педагогічного процесу.
Педагогічний колектив з метою удосконалення навчально-виховного процесу використовує спеціалізовані програми, альтернативні методики та технології, а саме:
§ Навчання дітей швидкісному читанню за методикою Л. Шелестової ( вихователь Фронченко К.В;
§ Театр фізичного розвитку М.Є.Єфименка (вихователі: Волянська С.П.
§ Складання описових розповідей за картками-схемами К.Крутій. (всі педагоги).
§ Використання в роботі таблиць Н. Гавриш.
Впроваджуючи інноваційні технології в практику роботи з дітьми, педагоги проводять тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, домінантні, сюжетно-динамічні заняття в залежності від основних освітніх ліній , обраного напрямку, що забезпечує високу продуктивність діяльності дітей. Під час таких занять діти розкуті, емоційні, сприймають і вирішують різноманітні пізнавальні та проблемні завдання, активно відповідають на запитання, можуть самостійно робити висновки та узагальнення, висловлюють свої судження.
Значно збагачено методичні куточки в групах, методичний кабінет методичними, наочно-дидактичними посібниками згідно програм « Дитина» і «Впевнений старт» ( оновлена), систематизовано матеріал за освітніми лініями згідно Базового компоненту ( в новій редакції). Спільно з батьками закупили значну кількість дидактичного матеріалу, який відповідає сучасним вимогам.
Педагоги дошкільного закладу наполегливо працювали над виявленням творчого потенціалу ранніх захоплень дітей, розвитку їх інтелектуальних та творчих здібностей.
З цією метою плідно працюють гуртки за інтересами:
· Театральний гурток (вихователь Никифорак В.Т.);
· Вокальний гурток ( музикальний керівник Васильчишина М.І..);
· Заняття з вивчення англійського мовлення (муз. керівник Васильчишина.)
· Гурток писанкарства ( вихователь Скидан О. Б.)
· Працює лялькова студія «Казка», де дорослі влаштовують 1 раз на місяць для дітей лялькові театральні вистави. Така форма роботи надала можливість інтелектуального, духовного і морального збагачення дитячої особистості, сприяла розвитку самопізнання.
Керуючись основними державними документами, що регламентують діяльність закладу, педагоги спільно з батьками працюють над створенням ігрового предметно-розвивального середовища, необхідних умов для розвитку потреб і інтересів кожної дитини, для її духовного зростання, фізичної досконалості.
Освітнє розвивальне середовище добре, відповідає навчальним і санітарно-гігієнічним вимогам.
Немає коментарів:
Дописати коментар